ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

38χρονος επιχειρηματίας καταγγέλλει άγριο ξυλοδαρμό από αστυνομικούς μέσα στο Αστυνομικό Τμήμα Χαλκίδας - «Με πέταξαν αιμόφυρτο για ώρες στο κρατητήριο χωρίς να με πάνε ποτέ στο νοσοκομείο»! (ΒΙΝΤΕΟ)

Σοκ προκαλούν οι καταγγελίες του 38χρονου επιχειρηματία στο EviaZoom.gr - «Ο ένας αστυνομικός με χαστούκισε και στη συνέχεια με κλώτσησαν στο πρόσωπο και τα πόδια ο ίδιος και ο δεύτερος αστυνομικός...»

Ο 38χρονος διατηρεί επιχείρηση στη Νέα Αρτάκη και είναι κάτοικος της περιοχής. Κατά παράκληση του, λόγω του ότι έχει και ένα μικρό παιδί, όπως είπε, ζήτησε να μην δημοσιευτεί, προς το παρόν, το ονοματεπώνυμο του, κάτι που έγινε.

Όπως καταγγέλλει, περίπου στις 4:30 τα ξημερώματα της Δευτέρας 21 Ιανουαρίου 2019, υπέστη άγριο ξυλοδαρμό από τον αστυνομικό - Αξιωματικό υπηρεσίας περισσότερο και τον συνάδελφο του μέσα στο Αστυνομικό Τμήμα Χαλκίδας στον 2ο όροφο, όταν μεταφέρθηκε εκεί ο 38χρονος μετά από φασαρία που προκάλεσε σε διαμέρισμα της Νέας Αρτάκης όταν έπιασε την πρώην σύντροφο του να ερωτοτροπεί με άλλον άνδρα. 

Σημειώνεται ότι τις προηγούμενες μέρες δεν είχε εκδώσει κάποιο σχετικό δελτίο Τύπου η ΕΛ.ΑΣ για την υπόθεση.

Όπως τονίζει: «Είχαμε σχέση 9 χρόνια από το 2011. Χήρα η κυρία. Είχαμε μία δουλειά μαζί την οποία διαχειριζόταν εκείνη με αποτέλεσμα να μου αφήσει χρέη περίπου 50.000 ευρώ και πάνω αλλά αυτά που φαίνονται είναι 50.000 ευρώ».

Όπως αναφέρει, ο ξυλοδαρμός από τους αστυνομικούς έγινε λίγο μετά την επίσκεψη της γυναίκας στο αστυνομικό τμήμα, και ενώ ο ίδιος είχε μεταφερθεί εκεί με χειροπέδες. 

Ο 38χρονος μόλις την είδε μπροστά του την έφτυσε και την αποκάλεσε ξεδιάντροπη. 

Όπως τονίζει μάλιστα μετά το χαστούκι και τις κλωτσιές που δέχτηκε, στη συνέχεια οι αστυνομικοί τον πέταξαν αιμόφυρτο στο κρατητήριο χωρίς να τον πάνε στο Νοσοκομείο Χαλκίδας όπως ζητούσε. 

Μετά από 8 ώρες περίπου, οι αστυνομικοί - οι οποίοι του κατέθεσαν μήνυση για εξύβριση, απείθεια και απειλή-, τον οδήγησαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χαλκίδας, ο οποίος μόλις είδε τα τραύματα του έδωσε εντολή να μεταφερθεί στο Νοσοκομείο Χαλκίδας για εξετάσεις. 

Τα τραύματα του ήταν τόσο βαριά που οι γιατροί ζήτησαν να παραμείνει για νοσηλεία 7 ημέρες και συγκεκριμένα μέχρι την Κυριακή (27-01-2019) όπου έλαβε εξιτήριο και αποχώρησε. 

Ο 38χρονος ήδη έχει δώσει εντολή στον δικηγόρο του να υποβάλει μηνυτήρια αναφορά κατά των αστυνομικών για τον ξυλοδαρμό. 

Ακούστε στο ΒΙΝΤΕΟ που ακολουθεί τα όσα καταγγέλλει αποκλειστικά στο EviaZoom.gr και τον δημοσιογράφο Μιχάλη Τσοκάνη: 


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Είχαμε σχέση 9 χρόνια από το 2011. Χήρα η κυρία. Είχαμε μία δουλειά μαζί την οποία διαχειριζόταν εκείνη με αποτέλεσμα να μου αφήσει χρέη περίπου 50.000 ευρώ και πάνω αλλά αυτά που φαίνονται είναι 50.000 ευρώ. Τα τελευταία 3 χρόνια ήμασταν σε διάσταση. Βέβαια συζητούσαμε, βρισκόμασταν αλλά για τα μάτια του κόσμου είχαμε μία απόσταση. Το τελευταίο καιρό επειδή είχε φτάσει ο κόμπος στο χτένι, της απαίτησα να αναλάβει τις ευθύνες της για το χρέος. Μόλις την πίεσα αυτή άρχισε να φεύγει με αποτέλεσμα να μένει όλο το χρέος σε μένα. Μου λέει «το προσωπικό μας θέμα δεν έχει τελειώσει απλά θέλω να μείνω λίγο καιρό μόνη μου». Τέλος πάντων ήμασταν σε επαφή και επικοινωνία.

Το συμβάν έγινε στην Αρτάκη περίπου στις 4:30 τα ξημερώματα της Δευτέρας 21 Ιανουαρίου 2019. Νωρίτερα έχω μιλήσει μαζί της, της λέω που είσαι για να βρεθούμε και μου λέει δεν μπορώ είμαι σε δουλειά θα σε πάρω εγώ. Τυχαία με βρίσκει ένας φίλος. Βαλτός ήταν, είχε δει κάτι, πάντως ήξερε. Μου λέει «γνωρίζω ότι ένα συγκεκριμένο πρόσωπο δικό σου που το αγαπάς σε κοροϊδεύει φίλε μου». Λέω πες μου. Μου λέει «η τάδε... Την είδα με ένα άτομο στο συγκεκριμένο σημείο στη τάδε γκαρσονιέρα». Λέω αποκλείεται πριν μισή ώρα μίλησα μαζί της. Μου λέει δεν μπορώ να κάνω τόσο λάθος. Του δείχνω μία φωτογραφία της, «ναι» μου λέει αυτή είναι. Εντάξει μετά από όλα αυτά που έχουν γίνει θεώρησα ότι με κοροϊδεύει και απλά με εκμεταλλεύεται.

Πηγαίνω λοιπόν σε αυτή την πολυκατοικία που μου είπαν, πάω στο διαμέρισμα, σπάω την πόρτα, μπαίνω μέσα και τους βρίσκω «καβάλα». Από κει και έπειτα δεν γίνεται κάποια φασαρία εκεί, αυτή την έβριζα π@ρνη, πουτ@να και τα σχετικά. Έρχονται οι αστυνομικοί στο πεντάλεπτο γιατί με κράτησαν εκεί οι ένοικοι που με γνώριζαν οι περισσότεροι, Μου έλεγαν «ηρέμησε θα σηκωθεί στο πόδι η πολυκατοικία». Μέχρι αυτή την ώρα δεν έχω κάνει επίθεση να χτυπήσω κάποιον, τίποτα».
 
«Ο άγριος ξυλοδαρμός μου από τους αστυνομικούς»

«Με παίρνουν οι αστυνομικοί με χειροπέδες και με κατεβάζουν στον 2ο όροφο στη Χαλκίδα. Με το που κάθομαι και μου βγάζουν τις χειροπέδες, μπαίνει μέσα η συγκεκριμένη. Με το που την βλέπω γιατί είχα θυμό για όλο αυτό, την φτύνω και της λέω «πρέπει να ντρέπεσαι ξεδιάντροπη». Και την στιγμή αυτή σηκώνεται ο Αξιωματικός Υπηρεσίας επιθετικός και μου λέει «βούλωσε το γιατί θα σε πάω μέσα». Μιλούσε με θυμό και οργή ο συγκεκριμένος. Του λέω «τι είναι αυτά που λες, ξέρεις τι μου χει κάνει αυτή;». Τότε μου ρίχνει ένα χαστούκι πέφτω κάτω και ξεκινάει το σκηνικό. Η αντιμετώπιση ήταν τελείως εξευτελιστική. 
Την ίδια στιγμή με χτυπάνε στο πρόσωπο και στο πόδι με κλωτσιά για δεύτερη φόρα γιατί σηκώθηκα και έπεσα ξανά κάτω. Με ξαναχτυπάνε για δεύτερη φορά και έπεσα κάτω. Ο δεύτερος αστυνομικός με χτύπησε με κλωτσιά και ο Αξιωματικός υπηρεσίας μου έριξε κλωτσιά στο πρόσωπο ενώ ήμουν κάτω. Και την στιγμή αυτή με παίρνουν και με βάζουν στο κρατητήριο.

Η πρώτη χειρονομία που έκανε ήταν το χαστούκι και έπεσα από την καρέκλα. Δεν το περίμενα, δεν ήμουν προετοιμασμένος για κάτι τέτοιο. Όπως έπαθα πλάκα και από την συμπεριφορά που είχε απέναντι μου, με αντιμετώπιζε λες και είμαι κανένα πρεζόνι, κανένα τσογλάνι. Στη συνέχεια σηκώθηκα πάνω και με τραβάγανε να με βάλουν στο κρατητήριο. Και την δεύτερη φορά μου έριξε κλωτσιά ο δεύτερος αστυνομικός και μετά ο Αξιωματικός υπηρεσίας μου έριξε τις μποταριές στο πρόσωπο με την μπότα του ενώ βρισκόμουν κάτω.

«Με πήγαν αιμόφυρτο στο κρατητήριο»
 
«Με πήγαν αιμόφυρτο στο κρατητήριο. Εγώ να φωνάζω «πονάω, αιμορραγώ», να μην δίνουν σημασία, εγώ να αιμορραγώ, να φωνάζω, «ζαλίζομαι, θέλω γιατρό, φέρτε μου ένα τηλέφωνο να πάρω κάποιον, λίγο νερό», τίποτα αυτοί σημασία. Ζήτησα να πάω στο Νοσοκομείο, ζήτησα ιατρική περίθαλψη, λίγο πάγο.

Δηλαδή αυτό σκηνικό από τις 4:15 μέχρι τις 6:00 το πρωί που κουράστηκα δεν μπορούσα άλλο να φωνάξω, και να αρχίζω να ζαλίζομαι και να κρατιέμαι από την πόρτα να μην πέσω κάτω. Και στις 8:00 το πρωί με έβγαλαν έξω.

Στις 6:00 το πρωί κατά την διάρκεια της αλλαγής των αστυνομικών, λέω στον βραδινό αξιωματικό υπηρεσίας την ώρα που έφευγε, «σε παρακαλώ, βοήθησε με πονάω, ζαλίζομαι», και μου λέει τι λες ρε θα σε βοηθήσω κιόλας. Μόνο με άκουγε και απαντούσε δεν ήρθε, δεν με έβλεπε.

Με είχαν βάλει σε κρατητήριο που ήμουν μόνος μου. Ούτε φώτα είχε μέσα τίποτα. Στο διπλανό είχε και άλλους κρατούμενους.

Από κει και έπειτα βγαίνω στις 8:00 το πρωί, με ενημερώνουν για την μήνυση σε βάρος μου από τους αστυνομικούς. 

Μου λέει ο υπαστυνόμος, «κλώτσαγες τους αστυνομικούς...», λέω εγώ «πότε; πότε να το κάνω αυτό την στιγμή που με είχαν βάλει κάτω και με χτυπάγανε και γιατί να αντιδράσω στους αστυνομικούς, ο αστυνομικός ήταν αυτός που μου έκανε επίθεση». Τότε μου λέει, «δεν μπορεί μου λέει, τους κλώτσαγες, τους έβριζες, έπεσες κάτω και χτύπησες». Του λέω «εννοείς ότι όλο αυτό έχει γίνει από αυτοτραυματισμό;» Μου λέει «Ναι εδώ πάταγες και αλλού βρισκόσουν...», του λέω «ορίστε; δεν το κατάλαβα τι λέτε...» Του λέω επίσης «Καταρχήν να ξέρετε ότι δεν με άφησαν να απολογηθώ. Πριν γίνει η μήνυση με είχαν χώσει στο κρατητήριο».

Δηλαδή η πρωϊνή βάρδια των αστυνομικών το μόνο που έκαναν ήταν να με φωνάξουν να υπογράψω την μήνυση που μου έχουν κάνει οι συνάδελφοι τους και να μου κάνουν ας πούμε παρατήρηση γιατί κλώτσησα τον αστυνομικό τέτοια πράγματα και για την συμπεριφορά μου προς τους αστυνομικούς .

Και του λέω «η συμπεριφορά του αστυνομικού;», εκεί δεν μίλησε και μου λέει «το τράβηξες και εσύ στα άκρα..» και του απαντώ «ποια τράβηξα στα άκρα;» και συνεχίζει και μου λέει «δεν μπορώ να σε κρατήσω άλλο εδώ έξω...» και τότε του λέω «Γίνεται να ενημερώσουμε κάποιον;».

Ο πρωϊνός αστυνομικός τίποτα λες και είχε ένα καθίκι, ένα πρεζάκι μπροστά του και δεν έδωσε σημασία. Θα μπορούσε να κάνει την δουλειά του, αλλά δεν την έκανε σωστά. Ούτε αυτός μου είπε να πάω στο Νοσοκομείο και μου είπε απλά «θα ξαναμπείς ξανά στο κρατητήριο μέχρι τις 12:30 που θα περάσεις Εισαγγελέα».

Στις 7:30 το πρωί είχε έρθει ο συνεταίρος μου με έναν φίλο αλλά δεν τους άφησαν να με δουν. Στις 11:00 ήρθε, για 10 λεπτά που τον άφησαν, ο συνεταίρος μου και μόλις με είδε μου λέει, «Έχεις δει πως σε έχουν κάνει; είσαι άσχημα στο πρόσωπο...»

Από κει και πέρα προσπαθούσα να επικοινωνήσω με τον δικηγόρο μου αλλά δεν τον βρήκα, έπαιρνα κάποιους γνωστούς ήταν σε ώρα αιχμής δεν μπορούσαν να επικοινωνήσω να ζητήσω βοήθεια.

Τέλος πάντων, στις 12:30 το μεσημέρι με ξαναβγάζουν έξω για να περάσω Εισαγγελέα. Με παίρνουν, πηγαίνουμε στον Εισαγγελέα, με το που μπαίνει ο Εισαγγελέας μέσα, μου λέει «ποιος σας τα έχει κάνει αυτά, ποιος σας χτυπήσε;» Λέω «δέχθηκα επίθεση από τον αξιωματικό υπηρεσίας» . Μου λέει «όλα αυτά που έχετε στο πρόσωπο τα έχει κάνει ο Αξιωματικός Υπηρεσίας;», λέω «Βεβαίως». Μου λέει «τι έχει γίνει εδώ βλέπω εδώ στη μήνυση ότι κλωτσάγατε, χτυπάγατε τα επίπλα...» Λέω «δεν ισχύει κάτι τέτοιο κυρία Εισαγγελέα, εγώ δεν μπορούσα καν να αντιδράσω, το μόνο που είπα μέσα στο τμήμα μόλις είδα την γυναίκα, την έφτυσα και την είπα ξεδιάντροπη, από κει και έπειτα τα έκανε όλα ο αστυνομικός. Εγώ δεν έκανα κάποια κίνηση, κάποια χειρονομία, το οτιδήποτε για να προκαλέσω τον άλλον».

Από κει και έπειτα διέταξε να με μεταφέρουν στο Νοσοκομείο Χαλκίδας για γενικές εξετάσεις. Στις 13:00 πήγα στο νοσοκομείο, στις 15:00 ανακοινώνει ο γιατρός ότι πρέπει να γίνει εισαγωγή και αφέθηκα ελεύθερος. Ενημέρωσαν τον Εισαγγελέα και δεν ήμουν υπό κράτηση.

Από κει και έπειτα από την Δευτέρα που πήγα στο Νοσοκομείο, εξιτήριο πήρα την Κυριακή.

Θα καταθέσω μήνυση κατά των αστυνομικών για τον ξυλοδαρμό. Ήδη πρέπει να την έχει καταθέσει ο δικηγόρος μου».

Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Στερεά Ελλάδα

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video