Το επικοινωνιακό επιτελείο του Μεγάρου Μαξίμου, στο μεταξύ, επεξεργάζεται σχέδια για τη βελτίωση της εικόνας του προέδρου Τσίπρα, ο οποίος αποτιμάται, και σωστά, ως το καλύτερο χαρτί του ΣΥΡΙΖΑ στην ακήρυχτη (για να χρησιμοποιήσω έναν όρο της εποχής) προεκλογική περίοδο που έχει ξεκινήσει.
Μου λένε ότι από ένα αριθμό ποιοτικών δημοσκοπήσεων που έχει παραλάβει το σύστημα αυτό, προκύπτει σαφώς ότι η εξακολουθητικά χαμηλή συσπείρωση του ΣΥΡΙΖΑ οφείλεται σε ένα μεγάλο βαθμό στο ότι ο πρόεδρος Τσίπρας εμφανίζει μέτριας ποιότητας διείσδυση στο εκλογικό σώμα. Σύμφωνα με τις αναλύσεις που έχουν γίνει, στον κ. Τσίπρα καταλογίζεται σειρά υποσχέσεων που δεν έχουν τηρηθεί, και άλλες που αποδείχθηκαν ψεύδη. Υποστηρίζεται ότι αυτό έχει επιδράσει δραστικά στη δημόσια εικόνα του, και ως εκ τούτου επιβάλλεται άμεσα να υπάρξουν διορθωτικές κινήσεις στον τρόπο που προσεγγίζει το μεγάλο κομμάτι του εκλογικού σώματος.
Επίσης, από σειρά δημοσκοπήσεων προκύπτει ότι δεν επιδρά πλέον (όχι τουλάχιστον στον βαθμό που θα ήθελε η κυβέρνηση) στην κοινή γνώμη η σκανδαλολογία, και ειδικά το κορυφαίο, όπως παρουσιάστηκε, χαρτί της κυβέρνησης, η Novartis.
Για τον λόγο αυτό, οι άνθρωποι έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η διαφορά μεταξύ του «νέου» και του «παλιού πολιτικού συστήματος» πρέπει να αναδειχθεί μέσα από το θετικό (υπάρχει;!) έργο της κυβέρνησης, με κορυφαία επιτυχία εκείνη της εξόδου από τα Μνημόνια.
(Ο,τι διαβάσατε, είναι μια δική μου συζήτηση με έναν καλό κύριο που εγκαταβιεί στα υπόγεια του Μαξίμου, και «τσιμπολογάει» ο φουκαράς από εδώ κι από εκεί, διάφορα και έρχεται και μου τα λέει, για να κρατάει και μια πόρτα ανοιχτή...)
Γ. Παπαχρήστος-ΤΑ ΝΕΑ
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου