Τον πολύ κακό τους (πολιτικά) χαρακτήρα, επέδειξαν για ακόμη μια φορά σήμερα η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και προσωπικά ο Τσίπρας.
Η πρωτοφανής πολιτική απρέπεια, που αγγίζει τα όρια της μικροψυχίας έως και του κομπλεξισμού, να μην κληθούν δηλαδή στα εγκαίνια αυτού του πολύ μεγάλου έργου (τουλάχιστον) και οι πρώην υπουργοί που το διαχειρίστηκαν, αποδεικνύει, εκτός των άλλων, το μέγεθος της πολιτικής ανοησίας των σημερινών κυβερνώντων.
Εμείς από την πλευρά μας, οφείλουμε να μνημονεύσουμε (τουλάχιστον) κάποιους υπουργούς της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, που οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν πόσο συνέβαλαν, μαζί με τον Σπίρτζη (να μην τον αδικήσουμε – εμείς δεν είμαστε μικρόψυχοι) στην ολοκλήρωση του έργου.
Πρόκειται (χρονολογικά) για τον
Γιώργο Σουφλιά που το ξεκίνησε, τον Κωστή Χατζηδάκη που το «έτρεξε» (και ο οποίος βρέθηκε στην εκδήλωση σχεδόν… απρόσκλητος) αλλά και τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη ο οποίος σε μια δύσκολη στιγμή για την χώρα – εν μέσω Μνημονίων και Χρεοκοπίας – κατάφερε να «αναστήσει» το τεράστιο αυτό έργο και να συμβάλει στην ολοκλήρωση του.
Αυτά και θα πρέπει (τουλάχιστον) να ντρέπονται εκεί στο Μαξίμου για αυτήν τους την απρέπεια.
Αλλά ποιος άραγε έχασε την Ντροπή για να την βρουν Αυτοί;
Δείτε τώρα το σημερινό ρεπορτάζ
Σήμερα, κατά τον χαιρετισμό του στην τελετή παράδοσης, ο Αλέξης Τσίπρας σημείωσε πως «Αποδείξαμε και αποδεικνύουμε ότι ακόμα και σε δύσκολες περιόδους η σοβαρή δουλειά, η επίγνωση της ευθύνης απέναντι στη χώρα και τους πολίτες, στο δημόσιο συμφέρον μπορεί τελικά να φέρει θετικό και παραγωγικό αποτέλεσμα».
Σημείωσε ότι δυστυχώς αυτό δεν ήταν πάντα αυτονόητο για τη χώρα μας, τα χρόνια πριν την κρίση οι τεράστιες υπερβάσεις, η αδιαφάνεια, η ανυπαρξία γραμμών προστασίας του Δημοσίου δεν ήταν η εξαίρεση στον κανόνα. Και αυτό συνέβαινε, όπως πρόσθεσε, γιατί υπήρχε μια περίεργη αντίληψη για την αξιοποίηση των χρημάτων που εισέρρεαν από την ΕΕ.
Ο πρωθυπουργός είπε ότι η ολοκλήρωση αυτού του έργου αποτελεί τον πιο ισχυρό συμβολισμό ότι η χώρα μπορεί να σταθεί στα πόδια της και ότι η Ελλάδα μπορεί να τα καταφέρει.
Στο πλαίσιο της επίσκεψης, ο πρωθυπουργός κατέθεσε στεφάνι στο μνημείο της Εθνικής Αντίστασης για το σαμποτάζ αμαξοστοιχίας των κατοχικών στρατευμάτων στην Κοιλάδα των Τεμπών.
Για έργο όχι μόνο του παρόντος αλλά και των επόμενων γενεών, για ηράκλειο άθλο που επιτεύχθηκε με τη συμβολή και της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης, μίλησε η επίτροπος Περιφερειακής Πολιτικής της ΕΕ, Κορίνα Κρέτσου.
Σημείωσε ότι το ταξίδι ανάμεσα στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα πλέον γίνεται γρηγορότερο και πιο ασφαλές και πως οι δύο πόλεις έρχονται πιο κοντά μεταξύ τους, αλλά και με την Ευρώπη.
Δήλωσε περήφανη ως Επίτροπος και σημείωσε ότι επισκέφθηκε πολλά έργα από αυτή τη θέση της και πως είναι σημαντικό να επιδεικνύουμε αλληλεγγύη. Τόνισε ότι πρέπει επιδεικνύεται αλληλεγγύη και σε οικονομικούς όρους. Η συνοχή, είπε, είναι αυτό που μας κρατά ενωμένους ως Ευρωπαίους.
Η σήραγγα των Τεμπών είναι 6 χιλιόμετρα και θεωρείται η μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων.
Πρόκειται για το έργο κατασκευής τμήματος της Εθνικής Οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης, το οποίο περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομο 25 χιλιομέτρων, τρεις δίδυμες υπερσύγχρονες σήραγγες που θα παρακάμπτουν την κοιλάδα των Τεμπών, αλλά και τις γέφυρες που οδηγούν στις σήραγγες. Οι σήραγγες έχουν μήκος περίπου 11 χιλιόμετρα, ενώ ξεχωρίζει αυτή των Τεμπών, η οποία είναι 6 χιλιόμετρα και θεωρείται η μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων.
Την Παρασκευή το πρωί θα ανοίξει ο δρόμος για τους οδηγούς
Παραδίδονται 25χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 11 χλμ είναι δίδυμες σήραγγες – υπάρχει ξεχωριστός κλάδος ανά κατεύθυνση – και 14 χιλιόμετρα ανοικτός αυτοκινητόδρομος.
Οι σήραγγες είναι από τις μεγαλύτερες όσον αφορά το πλάτος τους της Ευρώπης, έχουν δύο πλήρεις λωρίδες από 3 μέτρα και 70 εκατοστά και μία Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ). Κάθε 300 μέτρα υπάρχει έξοδος διαφυγής σε περίπτωση έκτακτων συμβάντων. Έχουν τοποθετηθεί υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις πυρανίχνευσης, πυρόσβεσης και κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης. Επειδή οι εργασίες, εκεί που γίνονταν δεν ήταν ορατές από όλους τους οδηγούς, οι περισσότεροι δεν έχουν κατανοήσει το μέγεθος του έργου», σχολίασε η κ. Ζαβρίδου.
Το νέο έργο θα μειώσει κατά 20 λεπτά το χρόνο διαδρομής Θεσσαλονίκη Λάρισα. Όπως τόνισε η κ. Ζαβρίδου από τη μέρα έναρξης του νέου οδικού τμήματος η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων μέσα από την κοιλάδα των Τεμπών θα απαγορεύεται.
Θα έχουμε μείωση του χρόνου της διαδρομής από τη Θεσσαλονίκη στη Λάρισα κατά 20 λεπτά.
Το παλιό κομμάτι του δρόμου, από τον Ευαγγελισμό μέχρι τη Σκοτίνα, ο δρόμος που παρακάμπτει το νέο έργο, θα είναι στη διαχείριση της “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου” για τη λειτουργία και τη συντήρησή του όπως γινόταν μέχρι σήμερα.
Η κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων, με την έναρξη λειτουργίας των σηράγγων θα απαγορεύεται μέσα από την κοιλάδα των Τεμπών, κάτι που θα επιφέρει μεγάλη βελτίωση στο οικοσύστημα της περιοχής. Δεν θα είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας όπως θα είναι τα άλλα τμήματα” επισήμανε η υπεύθυνη τύπου της κατασκευάστριας εταιρείας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου».
http://ift.tt/1UMGKUU
Η πρωτοφανής πολιτική απρέπεια, που αγγίζει τα όρια της μικροψυχίας έως και του κομπλεξισμού, να μην κληθούν δηλαδή στα εγκαίνια αυτού του πολύ μεγάλου έργου (τουλάχιστον) και οι πρώην υπουργοί που το διαχειρίστηκαν, αποδεικνύει, εκτός των άλλων, το μέγεθος της πολιτικής ανοησίας των σημερινών κυβερνώντων.
Εμείς από την πλευρά μας, οφείλουμε να μνημονεύσουμε (τουλάχιστον) κάποιους υπουργούς της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, που οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν πόσο συνέβαλαν, μαζί με τον Σπίρτζη (να μην τον αδικήσουμε – εμείς δεν είμαστε μικρόψυχοι) στην ολοκλήρωση του έργου.
Πρόκειται (χρονολογικά) για τον
Γιώργο Σουφλιά που το ξεκίνησε, τον Κωστή Χατζηδάκη που το «έτρεξε» (και ο οποίος βρέθηκε στην εκδήλωση σχεδόν… απρόσκλητος) αλλά και τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη ο οποίος σε μια δύσκολη στιγμή για την χώρα – εν μέσω Μνημονίων και Χρεοκοπίας – κατάφερε να «αναστήσει» το τεράστιο αυτό έργο και να συμβάλει στην ολοκλήρωση του.
Αυτά και θα πρέπει (τουλάχιστον) να ντρέπονται εκεί στο Μαξίμου για αυτήν τους την απρέπεια.
Αλλά ποιος άραγε έχασε την Ντροπή για να την βρουν Αυτοί;
Δείτε τώρα το σημερινό ρεπορτάζ
Σήμερα, κατά τον χαιρετισμό του στην τελετή παράδοσης, ο Αλέξης Τσίπρας σημείωσε πως «Αποδείξαμε και αποδεικνύουμε ότι ακόμα και σε δύσκολες περιόδους η σοβαρή δουλειά, η επίγνωση της ευθύνης απέναντι στη χώρα και τους πολίτες, στο δημόσιο συμφέρον μπορεί τελικά να φέρει θετικό και παραγωγικό αποτέλεσμα».
Σημείωσε ότι δυστυχώς αυτό δεν ήταν πάντα αυτονόητο για τη χώρα μας, τα χρόνια πριν την κρίση οι τεράστιες υπερβάσεις, η αδιαφάνεια, η ανυπαρξία γραμμών προστασίας του Δημοσίου δεν ήταν η εξαίρεση στον κανόνα. Και αυτό συνέβαινε, όπως πρόσθεσε, γιατί υπήρχε μια περίεργη αντίληψη για την αξιοποίηση των χρημάτων που εισέρρεαν από την ΕΕ.
Ο πρωθυπουργός είπε ότι η ολοκλήρωση αυτού του έργου αποτελεί τον πιο ισχυρό συμβολισμό ότι η χώρα μπορεί να σταθεί στα πόδια της και ότι η Ελλάδα μπορεί να τα καταφέρει.
Στο πλαίσιο της επίσκεψης, ο πρωθυπουργός κατέθεσε στεφάνι στο μνημείο της Εθνικής Αντίστασης για το σαμποτάζ αμαξοστοιχίας των κατοχικών στρατευμάτων στην Κοιλάδα των Τεμπών.
Για έργο όχι μόνο του παρόντος αλλά και των επόμενων γενεών, για ηράκλειο άθλο που επιτεύχθηκε με τη συμβολή και της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης, μίλησε η επίτροπος Περιφερειακής Πολιτικής της ΕΕ, Κορίνα Κρέτσου.
Σημείωσε ότι το ταξίδι ανάμεσα στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα πλέον γίνεται γρηγορότερο και πιο ασφαλές και πως οι δύο πόλεις έρχονται πιο κοντά μεταξύ τους, αλλά και με την Ευρώπη.
Δήλωσε περήφανη ως Επίτροπος και σημείωσε ότι επισκέφθηκε πολλά έργα από αυτή τη θέση της και πως είναι σημαντικό να επιδεικνύουμε αλληλεγγύη. Τόνισε ότι πρέπει επιδεικνύεται αλληλεγγύη και σε οικονομικούς όρους. Η συνοχή, είπε, είναι αυτό που μας κρατά ενωμένους ως Ευρωπαίους.
Η σήραγγα των Τεμπών είναι 6 χιλιόμετρα και θεωρείται η μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων.
Πρόκειται για το έργο κατασκευής τμήματος της Εθνικής Οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης, το οποίο περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομο 25 χιλιομέτρων, τρεις δίδυμες υπερσύγχρονες σήραγγες που θα παρακάμπτουν την κοιλάδα των Τεμπών, αλλά και τις γέφυρες που οδηγούν στις σήραγγες. Οι σήραγγες έχουν μήκος περίπου 11 χιλιόμετρα, ενώ ξεχωρίζει αυτή των Τεμπών, η οποία είναι 6 χιλιόμετρα και θεωρείται η μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων.
Την Παρασκευή το πρωί θα ανοίξει ο δρόμος για τους οδηγούς
Παραδίδονται 25χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 11 χλμ είναι δίδυμες σήραγγες – υπάρχει ξεχωριστός κλάδος ανά κατεύθυνση – και 14 χιλιόμετρα ανοικτός αυτοκινητόδρομος.
Οι σήραγγες είναι από τις μεγαλύτερες όσον αφορά το πλάτος τους της Ευρώπης, έχουν δύο πλήρεις λωρίδες από 3 μέτρα και 70 εκατοστά και μία Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ). Κάθε 300 μέτρα υπάρχει έξοδος διαφυγής σε περίπτωση έκτακτων συμβάντων. Έχουν τοποθετηθεί υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις πυρανίχνευσης, πυρόσβεσης και κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης. Επειδή οι εργασίες, εκεί που γίνονταν δεν ήταν ορατές από όλους τους οδηγούς, οι περισσότεροι δεν έχουν κατανοήσει το μέγεθος του έργου», σχολίασε η κ. Ζαβρίδου.
Το νέο έργο θα μειώσει κατά 20 λεπτά το χρόνο διαδρομής Θεσσαλονίκη Λάρισα. Όπως τόνισε η κ. Ζαβρίδου από τη μέρα έναρξης του νέου οδικού τμήματος η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων μέσα από την κοιλάδα των Τεμπών θα απαγορεύεται.
Θα έχουμε μείωση του χρόνου της διαδρομής από τη Θεσσαλονίκη στη Λάρισα κατά 20 λεπτά.
Το παλιό κομμάτι του δρόμου, από τον Ευαγγελισμό μέχρι τη Σκοτίνα, ο δρόμος που παρακάμπτει το νέο έργο, θα είναι στη διαχείριση της “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου” για τη λειτουργία και τη συντήρησή του όπως γινόταν μέχρι σήμερα.
Η κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων, με την έναρξη λειτουργίας των σηράγγων θα απαγορεύεται μέσα από την κοιλάδα των Τεμπών, κάτι που θα επιφέρει μεγάλη βελτίωση στο οικοσύστημα της περιοχής. Δεν θα είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας όπως θα είναι τα άλλα τμήματα” επισήμανε η υπεύθυνη τύπου της κατασκευάστριας εταιρείας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου».
http://ift.tt/1UMGKUU
Πηγή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου